ملی نیوز

پایگاه خبری برای آگاهی از اخبار ایران و جهان

ملی نیوز

پایگاه خبری برای آگاهی از اخبار ایران و جهان

آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام «سه حرفی»

متن آهنگ سه حرفی مسعود صادقلوMusicdel | موزیکدل

عین عیار آدمه شین شروع لحظه ی قاف قرار آدمه این سه حرف با هم میشن تفاوت ما با همه!♫!
عشق تفاوت ما با همه !♫!
پیاده تو بارون موهامون خیس دوتامون دوتامون از خدامون!♫!
جون من جون من یه وقت از رفتن حرفی نزنی جون من نشه که بهم حرف سه حرفی نزن!♫!
کم دلبری کن میشه موهاتو چتری نزنی!♫!
جون من جون من یه وقت از رفتن حرفی نزنی جون من نشه که بهم حرف سه حرفی نزن!♫!
کم دلبری کن میشه موهاتو چتری نزنی!♫!

دانلود اهنگ سه حرفی مسعود صادقلو - رسانه موزیکدل

شما جون بخواه به خودم بگو زندگی مگه من مردم تو نشون بده کی بدتو گفت جونم یده واسه تو مردن!♫!
با تو من میخوام واسه این روزا عشق !♫!.
جون من جون من یه وقت از رفتن حرفی نزنی جون من نشه که بهم حرف سه حرفی نزن!♫!
کم دلبری کن میشه موهاتو چتری نزنی!♫!
جون من جون من یه وقت از رفتن حرفی نزنی جون من نشه که بهم حرف سه حرفی نزن!♫!
کم دلبری کن میشه موهاتو چتری نزنی!♫!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد