ملی نیوز

پایگاه خبری برای آگاهی از اخبار ایران و جهان

ملی نیوز

پایگاه خبری برای آگاهی از اخبار ایران و جهان

چرا دستگاه کپی شارپ کپی نمی کند؟


دلایلی برای کپی نکردن دستگاه های شارپ و سایر برندها وجود دارد که در ادامه این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. در این صورت وقتی دستگاه را روشن می کنید و سعی می کنید کپی کنید، پرینت صورت نمی گیرد. به طور کلی، بسته به نوع دستگاه و حجم کار، مشکل یا نقص در دستگاه کپی طبیعی است. اگر دستگاه یک بار کپی نکرد مشکلی نیست. اما اگر دوباره این اتفاق افتاد، باید مشکل را به صورت تخصصی بررسی کنید. بخش زیر دلایل کپی نکردن دستگاه کپی شارپ و همچنین راه حل های آن را بررسی می کند. برای عیب یابی و تعمیر دستگاه کپی در این شرایط می توانید با نمایندگی شارپ در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

دلایل کپی نکردن دستگاه کپی شارپ

معمولاً وقتی دستگاه کپی کپی تولید نمی کند، مشکل به کاهش مصرف مربوط می شود. اگر کارتریج خالی باشد، دستگاه نمی تواند کاری انجام دهد. اما نوسانات برق می تواند باعث خرابی دستگاه های کپی شارپ و سایر برندها شود. گاهی اوقات جریان زیاد و کم ثابت باعث سوختن قسمت هایی از تجهیزات می شود. خرابی تغذیه کننده کاغذ نیز می تواند باعث گیر کردن کاغذ شود و سپس عملیات چاپ انجام نشود. البته موارد ساده ای مانند روشن نشدن دستگاه همچنان در این زمینه موثر است که اغلب توسط کاربران نادیده گرفته می شود. اتصال کابل و خرابی یا خرابی برد اصلی را نیز باید یکی از دلایل کپی نکردن دستگاه های کپی SHARP دانست.

راه حلی برای غلبه بر مشکل کپی نکردن دستگاه های فتوکپی شارپ

تعمیر کاغذ برش

گاهی اوقات به دلیل خرابی دستگاه کپی، کاغذ در دستگاه کپی گیر می کند و باعث می شود شارپ و سایر برندهای دستگاه کپی کپی نکنند. در این صورت با تعمیر کاغذبر می توان مشکل را حل کرد.

کارتریج را شارژ یا تعویض کنید

با شارژ یا تعویض کارتریج می توانید مشکل کپی نکردن دستگاه کپی را حل کنید. البته به یاد داشته باشید که همه کارتریج ها قابل شارژ نیستند! برخی از دستگاه های کپی دارای کارتریج یکبار مصرف هستند و این قطعه نیاز به تعویض دارد. برای تعویض یا شارژ کارتریج دستگاه کپی شارپ بهتر است از تعمیرکاران مجرب دستگاه کپی کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض درام دستگاه کپی

وظیفه درام انتقال تصویر به کاغذ است. بنابراین، غیرفعال شدن آن ممکن است منجر به عدم رونویسی رونوشت حاد شود. اگر هنگام بارگذاری کارتریج، کاغذ کاملا سفید شد و مطمئن هستید که پر است، ممکن است مشکل از درام دستگاه کپی معیوب باشد. در این شرایط بهترین راه حل برای مشکل دستگاه کپی تعویض درام است.

تعمیر و تعویض فیوز دستگاه کپی

یکی دیگر از دلایلی که دستگاه کپی شارپ آوافرهنگ  نمی تواند کپی کند، خرابی این دستگاه است. فیوزینگ وظیفه گرم کردن جوهر را بر عهده دارد که بر روی کاغذ پخش می شود تا تصاویر و متن روی کاغذ حک شود. اگر این قسمت به درستی کار نکند کپی کیفیت خوبی ندارد یا اصلا تولید نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد