ملی نیوز

پایگاه خبری برای آگاهی از اخبار ایران و جهان

ملی نیوز

پایگاه خبری برای آگاهی از اخبار ایران و جهان

نقد برای سرماخوردگی شدید


آنتوسیانینها باعث میشوند توتها تبدیل به یک گزینهی عالی برای درمان سرماخوردگی شوند، چون خواص ضدالتهابی و ضدویروسی قوی دارند و سیستم ایمنی را تقویت میکنند. این نوشیدنی حاوی ویتامین C است، که به کاهش علائم سرماخوردگی و بهبود سریعتر کمک میکند. اگر زن بارداری کمبود ویتامین دی داشته باشد، احتمال اینکه فرزندش در بزرگسالی به پوکی استخوان مبتلا شود بسیار زیاد است. یک مطالعهی حیوانی انجام شده بر روی موشهای صحرایی نشان داد که «بتاگلوکان»، یک نوع فیبر موجود در جو دوسر، به کاهش التهاب دل و روده کمک کرد. چندین مطالعه نشان دادهاند که عصارههای میوه حاوی مقدار زیادی از آنتوسیانینها هستند، که میتوانند از چسبیدن ویروسها و باکتریهای رایج به سلولها جلوگیری کنند. از عوارض احتمالی سرمازدگی شدید می توان به عفونت ها و آسیب های عصبی اشاره کرد. با این وجود، اگر عفونت بهبود نمی یابد، فرد بهتر است به چشم پزشک مراجعه کند. درمان گل مژه در این مطلب به موضوعات روبرو پاسخ می دهیم. هر دو نمونهی ذکر شده به شما در درمان سرماخوردگی کمک میکنند. با این حال، یک مطالعه به طور متناقض به این نتیجه رسید که آب نارگیل نسبت به نوشیدنیهای الکترولیت، باعث نفخ بیشتر میشود.

همچنین نسبت به نوشیدنیهای مشابه، کمتر باعث ناراحتی معده میشود. در صورتی که التهاب گوش شما با راهکارهای خانگی بهتر نشد، حتما به پزشک مراجعه کنید تا در صورت باکتریایی بودن، برای درمان التهاب گوش آنتیبیوتیک تجویز کند. اگر ناراحتی معده دارید، از خوردن خوراکیهای تند خودداری کنید. سیگار علاوه بر اینکه برای نوزاد مضر است، سیستم دفاعی بدن را ضعیف می کند پس اگر سیگار می کشید سعی کنید تا آن را ترک کنید. حدود یک سال و نیمه که مشکل گرفتگی بینی دارم و مدام اسپری نفازولین استفاده میکنم حتی شب هاهم از خواب بیدار میشم به خاطر گرفتگی و استفاده میکنم،از بچگی آلرژی داشتم ولی در این حد نبوده که انقدر اذیتم کنه، پولیپ بینی هم داشتم که ۹ سال پیش عمل کردم و رفع شده ،واقعا خسته ام کرده همیشه و همه جا باید اسپری همراهم باشه ممکنه راهنماییم کنید؟ مقدار زیاد کپسایسین میتواند تأثیرات بیحس کننده داشته باشد و به همین علت است که از آن در ژلهای تسکیندهندهی درد استفاده میکنند. تأثیرات ضدباکتریایی عسل آنقدر قوی است که در مصر باستان، از آن برای پوشاندن زخم استفاده میکردند. تهیه دمنوش زنجبیل بسیار راحت است, برای اینکار کافی است مقداری از زنجبیل تازه یا پودر آن را در آب جوش و عسل حل کرده و میل کنید.

یکی از این باورهای نادرست ، درمان آنتی بیوتیکی است که هیچ تاثیری برروی ویروس سرماخوردگی و یا آنفولانزا ندارند، حتی مشکلات بیمار را بیشتر نیز می کند. علتهای اختلالات و مشکلات سیستم گوارشی متعدد هستند از جمله اضطراب و نگرانی، ملال و خستگی زیاد، عادتهای نامطلوب غذایی، اختلال فلور روده و استفاده بیش از حد خوراکیهای آماده. هر فردیکه به یک سرماخوردگی نامطلوب یا آنفلوآنزا مبتلا شده باشد، آگاه است که این وضعیت میتواند به فقدان قدرت بویایی به اندازه اندک یا قابل توجه منتج شود. این بیماری در طول سالهای ۱۹۵۷ و ۱۹۶۸ نیز تلفات بیشماری به جای گذاشته است. درنتیجه توصیه میشود بهمنظور جلوگیری از سرماخوردگی و همچنین پیشگیری از انتقال سریع ویروس در این اماکن، حتما درصورت ابتلا به بیماری نکات بهداشتی را رعایت کنید. نکات مهم در مورد مصرف دمنوش آویشن در بخش مربوط به چای عسل گفته شد. بعضی از شواهد عنوان میکنند که عسل میتواند سیستم ایمنی را هم به طرز مثبتی تحریک کند. گرفتن سواب: در صورت مشکوک بودن به گلودرد باکتریایی برای تایید عفونت استرپتوکوکی مخاط موجود در پشت حلق با اپلیکاتور و پنبه مخصوص برداشته میشود.

اگر گلودردتان ناشی از عفونت باکتریایی است، حتما عسل مصرف کنید. پاسخ منفی است. سرماخوردگیهای زمستانی معمولاً ناشی از رینوویروسها هستند و تقریباً ۲۰۰ نوع یا بیشتر رینوویروس وجود دارد. سبزی هایی مانند کلم بروکلی، کلم و گل کلم منابع خوب بتاکاروتن محسوب می شوند که از بدن در مقابل آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند، سعی کنید روزی ۵ وعده میوه و سبزی خام و یا کمی پخته مصرف کنید. داروهای ضداحتقان خوراکی مانند سودوافدرین و فنیلافرین به بهبود علائم گرفتگی بینی در برخی افراد کمک میکنند. به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امید عالیشاه به دلیل سرماخوردگی شدید و با نظر کادر فنی و کادر پزشکی، به استراحت خواهد پرداخت و بازی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان را از دست داد. این درمانها به سرعت و بدون عوارض جانبی، آبریزش بینی را کم میکنند و باعث کاهش ناراحتی فرد میشوند. آبرسانی به بدن هنگامی که دچار تب، اسهال یا استفراغ هستید یا زیاد عرق کردهاید، به طور ویژه مهم است. می توانید کیسه آب گرم را از داروخانه تهیه کنید یا خودتان درست کنید.

سپس آن را صاف کنید. میوهها منابع عالی ویتامینها، مواد معدنی و فیبر هستند که همگی بدن و سیستم ایمنی را تقویت میکنند. سبزیجات دارای برگ سبز مانند اسفناج و کاهو، سرشار از ویتامینها، مواد معدنی و فیبر هستند. دست زدن به موادی مانند یخ، بسته های سرد یا فلز منجمد. برخی از این ویروس ها مستقیما گلوی شما را مورد حمله قرار می دهند که باعث می شوند زخمی به شکل لایه ای ظریف در حلق شما، واقع در نزدیکی لوزه، به وجود آید. پزشکان ممکن است با برداشت نمونه توسط سوآب از پشت گلوی شما، کشت نیز انجام دهند. یکی از مهمترین کارهایی که باید هنگام سرماخوردگی انجام دهید این است که بدنتان را هیدراته نگه دارید. نوشیدن چای داغ در طول روز باعث میشود هم بدنتان هیدراته بماند و گرفتگی گلویتان تسکین پیدا کند. در یک مطالعهی دیگر، نشان داده شد که افرادی که سیر مصرف میکردند، نه تنها کمتر سرما خوردند، بلکه در صورت ابتلا به سرماخوردگی نسبت به گروه دیگر، به طور میانگین ۳٫۵ روز زودتر بهبود پیدا کردند. قند موجود در بعضی از مواد غذایی مثل آبنبات منجر به التهاب میشود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از سایت نوبت دهی پزشکان ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد